ÄNTLIGEN!!!!

Har vår nyaste lilla familjemedlem kommit!!!

Jag är sååå himla glad för Lennart och Sofia för deras lilla son
och för Arvid och Vilma för deras lillebror!

Jag hoppas att ni snart är hemma så vi får se det lilla underverket
och att ni alla mår bra såklart.

I övrigt har jag lite bråk i kroppen just nu
det dunkar i skallen och flimmrar för ögona.
Foten sväller och jag är ständigt TRÖTT!

Jag har två kvällar i rad nu gått och lagt mig och somnat före halv tio
 - igår var nog inte klockan mer än nio när kudden ropade.

Idag är det vägning igen och sedan möte på IP
för flickorna.

Återkommer med en uppdatering om den lilla hönäsan som
precis fötts...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0