en alldeles vanlig söndag

eller så inte...

Hasse och jag fick fram ett rum och en hall idag...
Det känns sååå homla skönt när man kan slänga en massa skräp och få
det riktigt bra...



Det mesta av alla hundra kilo tvätt jag hade i tvättstugan

och när jag skulle lägga in mina kläder så passade jag på att kasta en massa som jag aldrig använder!
Sådant gillas skarpt - varför är det då så himlans svårt att ta sig för med det då?

Sedan mitt i blev det en liten paus för fotboll i Stensätra.
Damerna hade satt dem på plats och nu var det Herrarnas tur -
det blev väl ingen palssättning men väl en oavgjord match.



Sedan hem och äta - Kalops hade Hasse gjort...åhhh va gott det var :)

Nu har jag suttit och tjockat i mej en massa popcorn till "Vera"...



I morron är det jobbdag igen vilket känns bra. Jag har inget uppbokat,
men ska försöka få igenom ett litet projekt :)

I morron ska jag försöka hitta en ny kortläsare eftersom min gamla tydligen sagt upp sig...


Och nu e det hög tid att sova!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0