en liten tår

letar sig ner över min kind...

Det gör så ont när...
äsch, jag tar det inte här...
inte nu i alla fall...

Men jag tänker på er som mår dåligt nu...

Hasse har precis dragit iväg med Rasmus och Sofie som nu åker till Turkiet en vecka...
känns sådär, fast de är vuxna...
men jag hoppas verkligen att de får roligt!

Maria är i Stockholm med Karin - men det är ju lite närmare ;)

I alla fall så har jag tagit mig i kragen nu och tittat på
"Hur många lingon finns det i världen"

och jag tycker att den va riktigt bra!


Nu ska jag gå till kudden å gona ner mig under täcket med min bok...
har kommit till bok nummer tio
Vinterstorm Hft 10 Sagan om Isfolket (pocket)

Det går inte fort - men det går framåt
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0