första dagen...

...på resten av mitt liv? Eller?

Och så var jag igång igen då – och hoppas såklart att det denna gång kommer att fungera BRA!

Jag har bestämt mej nu för att viktväktarna är den organisation som får stötta mej i detta. Kanske ni läsare också?
om jag delar med mig i med- och motgång här så kanske, kanske det kommer att fungera… Jag vill detta nu – för min egen skull!

Har idag vägt in mej och ska nu slaviskt svälta mig...

NEJ NEJ NEJ inte alls!
Jag ska ta detta tillfälle att lära mig att äta rätt och att få in rätt rutiner!

Har en fin vän som ska hjälpa till och peppa mig
och jag ska peppe henne :)
Även om vi inte kämpar med samma metod...

Har funderat på att ta hjälp av någon butik att plocka ihop de varor jag behöver
Det är ju så himla tråkigt att handla!!!

Får ta en diskussion med gubben om det :)

Ska planera lite nu för det krävs när man vill börja om ;)





Kommentarer
Postat av: Sofie F

Lycka till! Det är skönt när man verkligen bestämt sig!

2011-09-06 @ 22:08:48
Postat av: sara

det klarar du annika! lycka till :)

2011-09-07 @ 13:35:41
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Karin..

Klart du kommer klara det..!! Jag och Sterkur hjälper gärna till och drar med dej på promenader.. (:

2011-09-07 @ 17:13:34
Postat av: ingmaire

säg till bara om du vill ha sällis på promenaderna.Jag skulle behöva rör mig jag också, så vi är i form till den 29/11 haha

2011-09-08 @ 17:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0