Jipiii

Jag har idag haft en sådan där upp och ner dag!

Det började på jobbet där det inte gick att undvika detta längre...

Jag ska från i morron jobba i Gävle
i alla fall de närmaste veckorna
Men jag hoppas verkligen att det går undan med beslutet nu!

Man är bortskämd att bara behöva åka till Sandviken...

Sedan var jag och vägde mej.
Kändes sådär, tyckte inte riktigt att jag hade fått riktig kläm på
menyer, check och annat
Men 1,5 kg ner på en vecka känns helt OK



Jag har inte direkt gått hungrig och jag har inte heller saknat något.
Dessutom kan vi äta samma sak alla i familjen utan att det blir nåt "gnäll"
vilket det i och för sig inte brukar vara

Men jag kan lova att det hade varit det om det var något annat jag gett mig in på.

(om inte annat så på mig själv)

Nu är jag på rätt väg och jag ska klara detta
Både det ena och det andra...

Men nu sussa så jag orkar åka ända till Gävle i morron :/


Kommentarer
Postat av: malin

Du är bäst <3 tack för igår!

2011-09-14 @ 06:30:59
Postat av: sara

1,5kg är alltid nått! de blir bättre :)

2011-09-14 @ 09:53:15
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: ingmarie

det är väl en jättebra början, 1,5 kg, inte alls tokig! Fortsätt så

2011-09-15 @ 16:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0