Så var det dags igen då

att sno ihop och bikta sig inför bloggen och alla läsare.

Som ni förstår har det varit en mycket händelserik vecka.
flytt från Sandviken till Gävle, jobb som lärare i vårdämnen,


 flytt tillbaka till Sandviken för att läsa in mig (tack o lov) på dataämnen och från måndag är jag datalärare.



Men nu kan jag i alla fall få avsluta mina fina ungdomar i sista gruppen.



Det är som jag skrivit tidigare - grymt skönt att vara "hemma" igen.

I fredags var vi ut och åt med jobbet - trevligt son tusan hade vi.
Vi käkade på Harrys, jag åt plankstek, men har dock ätit godare...



Igår var det fotboll för hela slanten eller i alla fall en match - den sista för Herrarna för denna säsong.
Ett derby mellan KSK och ÅIF där KSK spelade för kvalplats och ÅIF för ingenting egentligen.

Men match blev det och inget mål förrän det endast återstog tre sekunder och då till hemmalaget - som så väl behövde de tre poängen...


Detta trots att det största hotet satt på läktaren - men frågan är vad han var för hot och för vilka ;)



Fler kort kommer på ÅIF-bloggen så småning om...

Idag har vi varit på en liten tripp till Norrsundet för att se vad som kanske va
Årsundas flickor div. 2 ´s sista match ever :(
Och det var en mycket märklig match...
Ska inte orda så mycket om den, men man kan undra om alla domare har gått samma kurs - HAR alla domare GÅTT kurs?



Mer intressant liv har jag inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0