toppen...

Igår hade vi en liten bjudning här med finaste arbetskamraterna!

Nettan och Robert samt Carro från mitt jobb...

Leif och Ann-Katrin
Kecke och Regga
Jonas
Erik
Johan och Josefin

Och så Hasse, Maria och jag
14 st på vår altan
Men det fugerade riktigt bra!

Det va helt OK med maten och inte mycket kvar - det är inte ofta man beräknar så rätt.
Däremot har jag allt snacks kvar - men det känns världsligt just nu.

Jag hade jättetrevligt - som jag brukar ha i sådana här sällskap.

Tack också för alla fina saker vi fick - INTE nödvändigt!

Idag har vi äntligen fått hem sonen igen
och han kom hem med dunder och brak...
Han ringde strax efter landning och bad mig plocka ihop hans fotbollskläder
han skulle bums till IP för att vara med på en match - det var kris...
Och så satte man honom på bänken...kändes inte direkt som panik i det läget.

Men däremot fick vi oss en riktig show av Mr Bernhardsson som lyckades ta flera poäng i dagens match
- två assist och ett mål!
Grattis Årsunda till segern.

Nu har jag suttit och förberett mig för morgondagens lektion.
Man kan inte riktigt förstå att man nu är lärare på en utbildning för Personlig assistent
när man inte är vårdutbildad, inte kan det jag ska lära ut och dessutom trasslar in mej bara mer och mer
ju mer jag läser...

Kanske blir bättre nästa vecka när jag ska tillbaka till Sandviken för att jobba som Datalärare?!

Nåja, jag ska inte klaga...
Jag har jobb
jag trivs (oftast)
och
jag har trevliga grupper och kollegor

om man inte provar på kan man inte säga att man inte kan
om man inte smakar kan man inte säga att man inte tycker om
varje dag man inte lär sig något - är en bortkastad dag

I morron om jag har tur, kommer korten upp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0