skrattattack

Kan jag lova.

Testa Aqua Bike!
Skitjobbigt, hur kul som helst å apsvårt - i alla fall balansövningarna...

Jag har skaplig skak i kroppen nu, men det är så himla skönt med en sådan här
genomkörare så jag kan lova att jag kommer att delta igen på tisdag!



I morron är det också en ny grej jag ska testa
djupvattenstation

Ska bli skönt med en till genomkörare för kroppen
speciellt som jag glömde bort att det är tisdag idag
tisdag = vägdag normalt, men som sagt, jag glömde det idag :/

Har varit på utbildning hela dagen och sedan en tidigare träning än jag brukar - sedan gick bilen hem

Nu e det snart dax att dra ner rullgardinen och sova
men innan det är det lite plock kvar

Hänga kläder bl.a.
urk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0