vem är jag egentligen?

jag har inte riktigt fattat vad jag är, vem jag är och vad jag gör.

Jobbet
Jag har ett riktigt drömjobb tycker jag
det är aldrig några problem att vilja åka till jobbet
däremot blir jag sjukt frustrerad när jag inte kan åka p.g.a. sjukdom eller så

Jag kan emellertid inte förlika mig med den tjänst jag har,
de människor som jag jobbar tillsammans med och de jag samverkar med...
det är ju människor som är mycket bättre än mig - sådana som har utbildat sig och som
har en karriär och en viktig roll i samhället...

men...
det har ju jag med?
 både utbildning
karriär och en viktig roll...

Ja, jag måste kanske fatta och inse att jag faktiskt är någon...



Träning
Jag tränar ganska mycket nu - har fyra pass i veckan som är alldeles
oumbärliga för mig.
Jag har också planer på att få in lite mer och lite annan träning.

ska försöka få in lite mer "utetid" och gym
jag vill få upp konditionen och öka förbränningen.

Har bokat en tid med Malin på badhuset för att få ett eget schema att gå efter i gymmet :)



Ja det är jag - men jag får nog inse att jag inte är som jag varit...
men hur svårt är inte det då?
Precis som att man inte ser förändringarna i viktminskningen
(använder fortfarande samma gamla kläder - mestadels i alla fall)

hjälp mej fatta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0