sista lördagen på länge

Ja detta är sista lördagen på en längre tid som jag har min fina flicka hemma i soffan...
På måndag är det dax
då åker hon på sitt hittills största äventyr
 
Det känns sådär
men mest är jag glad för henne, stolt för att hon vågar och för att hon varit så otroligt duktig och jobbat ihop pengar själv för att kunna göra detta.
 
Igår hade vi lite av ett avskedskalas för henne med släkten
massor med fina människor omkring oss - men en del fattades.
 
Micke berättade också att Makcus Svärd kommer att köra "the angelcar" i helgen i Haninge
och jag håller alla mina tummar för att den kommer att skänka honom glädje och en bra placering.
Gulligt av honom att kolla med Micke om hur han skulle göra med bakluckan...
 
Idag väntas bröllop så ni fattar hur känslorna åker herg-och-dalbana...
 
Men det ska bli skönt att umgås med glada släktingar idag igen :)
 
Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0