STOLT

Jag är så otroligt stolt över min systerson som
i helgen har gjort något oerhört fint!
 
Inte bara för att han gjorde det "omöjliga" utan även för det att han faktiskt nådde det mål
han satt upp för denna helgen.
Visst vill man alltid mer och är man en tävlingsmänniska så är inte en sjätteplats i en C-final något att hurra över
men med tanke på omständigheterna omkring detta arrangemang
var det en stor seger!!!
 
Den fina gest som sedan uppdagades fick hjärtat att svämma över av kärlek - för att inte tala om att ögonen svämmade över av tårar.
 
Tack för lånet av bil. Ville bara berätta att den såldes till Marcus svärd.
 
(mickes status på fb)
 
Nu kan vi släppa detta och gå vidare och jag hoppas av hela mitt hjärta att om bilen kommer ut på banan igen att den som rattar vet att han/hon förevigt har en "codriver"
 
Det har varit en omtumlande helg med mycket känslor...
 
Nu lägger vi den till handlingarna och förbereder oss för jobbstart igen...
 
Tack alla fina människor
för att ni finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0