Tid - fritid

Jag har idag mer än någonsin insett att var sak har sin tid... Min konservativa sida skriker ut sin besvikelse och saknad trots att det inte är riktigt avslutat ännu... Förändringens vindar blåser och på något sätt känner jag mig lurad, blåst på sanning och ärlighet.... Har i alla fall insett att mitt liv som "fotbollsmorsa" är på väg att ta slut och fattar nu den där delen om att det gör ont när navelsträngen ska klippas. Fan va jobbigt! Men jag vet att jag kommer att hitta något annat som fyller mitt liv - så småningom...när jag fått slicka mina sår klart...då kommer jag att hitta något nytt att lägga all min fritid på. Jag är glad åt den tid som jag haft fotbollen och kommer såklart att vara med även året ut men sedan säger jag tack och hej åt den världen... Faktum är att med den falskhet, det svek och otrevligheter som jag upplevt inom den världen de senaste åren kommer jag att känna lättnad - när första abstinenstiden är över... Och vem vet, rätt va det är kanske man är tillbaka :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0