Julafton

Allt spännande är över -presenterna är öppnade och förhoppningsvis är det idel glada miner :)
 
vi har haft en toppendag här hemma i huset...
nisse med familj och Lennart med familj sällskapade oss och vi fiskade, kollade på Kalle Anka,
käkade och umgicks...
 
trevligt
 
jag fick flera av det jagbönskade mig, så tomten kan läsa önskelistor....
 
av Rasmus och Maria fick jag en namnstav - finaste presenten...
av hasse fick jag en padda, så nu kannan snart formatera datorn och använda denna fullt ut
utom när jag ska fixa med foton då :P
 
jag fick naglar och sist men inte minst...
det jag länge velat ha men som aldrig blir av vattenpass - VATTENKOKARE
 
nu har Maria och hasse åkt på midnattsmässa i årsunda kyrka (om det är något)
och jag ska gå å sussa...
ta hand om min träningsvärk efter gårdagens skotertur
 
ha de gött alla
och en fortsatt trevlig julhelg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0