Lördag - snart hemma...

Nu har vi varit borta i fem dagar och fyra nätter...
 
Jag trodde nog inte att jag skulle tycka så här, men lite hemlängtan har jag faktiskt.
 
Men men - det är ju bara två och en halv dag kvar här nu
så jag kommer nog att stå ut :)
 
Idag har vi haft lite soldis, men vi tillbringade förmiddagen i poolområdet
och solen tittade fram riktigt till slut
för att i ettiden krypa in bakom ett mer täckt moln
och därifrån ville den inte komma fram något mera...
 
I alla fall inget speciellt långvarigt.
Och då börjar man frysa...
 
Ja jag vet, vi har betydligt varmare än ni har hemma, men man kan frysa här också ;)
 
Vi gick i alla fall upp på varsit rum och slöade - jag läste ut min bok (lyssnade klart) igår
 
 
och har börjat med en mycket tjock bok (1170 sidor) som är lite väl otymplig...
 
men hittade idag en deckare på hyllan där man kan lägga kvar sina lästa böcker och ta någon annan om det finns något intressant.
 
 
Nu sätter vi fart å läsa den i stället.
 
Efter slöandet på eftermiddagen fixade vi till oss och traskade in till Ingmarie och Stig för lite kortspel.
En å annan öl slank ner för dem och jag tog mig ett par Baccardi och Cola...
Sedan var det i vanlig ordning dags för mat och vi kom på att vi hade slöat bort lunchen - vi hade helt glömt bort att äta mitt på dagen.
 
 
Vi handlade lite presenter innan vi åter drog oss tillbaka till hotellet för ytterligare kortspel
och nu är dags att sova...
 
Det blir inte mycket för oss denna semester, men vi rör oss faktiskt en hel del...
får upp ganska många steg på stegräknaren - men det beror förmodligen på att det är en underbart fin strandpromenad som är kul att gå efter - det händer saker hela tiden :)
(ja jag vet att jag tjatar om denna strandpromenad)
 
 
Nu ger jag mig för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0