min verklighet

Just idag, just nu och en vecka framåt
detta är sant
jag är återigen på Teneriffa.
 
Likt ett gammalt pensionärspar - ja jag vet, det närmar sig - har vi landat på samma
ö och på samma hotell som för exakt ett år sedan :)
 
Men varför släppa ett vinnande koncept?
Det vi vill ha är en skön säng, lite uppassning och sommar.
Det får vi här :)
 
Kl 6 i morse började färden med min trogna lilla lådbil och kl 8.15 var vi incheckade och klar för detta äventyr.
Kl 15.45 (16.45 svensk tid) landade vi här och vi har hunnit äta en mycket god middag, en kort promenad, inhandlat chips, vatten och annan dryck
Vi har suttit på balkongen och myst, lysnat på musik och spelat kort.
 
Nu är det dags för sängtest - jag hoppas jag ska kunna sova riktigt skönt...
 
Ses och hörs i morron...





 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Ha sååååå underbart ! Kram ♥

2012-12-05 @ 08:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0