14 februari

alla

dag

På min status på FB skrev jag tidigare idag att Mina fina vänner och min älskade släkt
betyder jättemycket för mig ALLA dagar året om

Men det är nu så en gång för alla att vi har fått en speciell dag som vi ska tala om det
sådär liiiite mer

Och det gör jag nu




Dagen idag har varit helt OK
Det värker lite grann fortfarande, men inget som värktablettet inte tar bort.

Men resten av kroppen känner också av upplevelsen på operationsbordet.
det sticker i halsen, moler i bröstet och spänner i bröstryggen

och eftersom jag är lite av en hypokondriker tror jag såklart att det är en massa andra fel på mej
men jag försöker hålla mig lugn och intala mig själv att det är sviter efter operationen...

Har i alla fall träffat Mia idag - Finaste Mia!
Tack för en trevlig pratstund och de fina blommorna.

Jag har också hunnit träffa världens bästa Gunilla en snabbsväng
alltid lika mysigt :)

Sen är det ju tisdag och jag har vägt mig.

Det känns så toppenskönt att vara på G igen även där
det blev minus igen efter några veckors plus och stillastående




Totalt är det dagen till ära
-10,6 kg

Mitt första stora delmål är nått och det firar jag med en

Sen kör vi stenhårt från i morron igen

mot mitt nästa stora mål

Gissa om jag är nöjd med mig själv!


Kommentarer
Postat av: malin

Här kommer ännu fler <3 <3 <3 till dig. Jag är imponerad av dig du är så duktig... Du är bäst!

2012-02-14 @ 22:16:10
Postat av: Helena Westerlund Backhouse

Meen du är ju bara så bra. Nu är målet avklarat !!

2012-02-15 @ 08:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0