eller...

Jag har nu i över en veckas tid letat efter inspiration och motivation
men jag hittar den inte

har för mig att jag lagt den på något finurligt ställe
så jag skulle veta vad den va när jag behövde den...

Men eftersom jag nu inte hittar dem
så väljer jag att inse att jag inte behöver dem än...

Ska plocka undan lite bara sådär lojt
kanske jag tar mig för att kasta in en cheescake i frysen också
så kan vi äntligen fira Sofie i morron

Tårta och kaffe/saft

Ska nu ta och packa ihop lite saker och dra mej mot byn
ska kolla igenom en hög papper hos Gunilla
och lämna lite böcker hos Hillevi

Ikväll blir det - som vanligt - MELODIFESTIVALEN!!!!

Youngblood
Maria BenHajji
Mattias Andreasson
Love Generation
Carolina Wallin Pérez
Andreas Johnsson
Molly Sandén
Björn Ranelid feat. Sara Li

Det ska bli spännande att se om det blir samma typ av kommentarer ikväll på FB
Jag har redan nu någon favorit ur kvällens startfält
Men jag vill ju höra hur de låter...
Även om jag tippar på att det- precis som de tidigare deltävlingarna -visat sig att låtarna låter lika som det som artisterna tidigare presenterat...


Om det finns någon därute som är intresserad av att köpa Newbody-kläder så säljer vi nu
och det va lite nytt och roligt faktiskt
Och enligt mej de allra bästa underkläder som finns!


Kommentarer
Postat av: Lustig

Du ska se att Youngblood och Molly Sanden går till final! ;)

2012-02-18 @ 13:41:30
Postat av: Nettan

Haha.. har du gömt på den platsen, dit hittar du aldrig!

Mello ja... det blir zappande mellan kanaler och Miss Li får tyvärr vara för min del. Vem har inbillat henne att uppträda med Ranelid, eller har hon bara dåligt omdöme???

Nu ska jag lura lite på soffan. Ha en bra lördagsem...

2012-02-18 @ 13:45:07
URL: http://www.granbelladonna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0