En dag bland många andra

Dagen till ära fick jag hämta systeryster och skjutsa henne till jobbet
innan jag själv åkte till mitt

och dagen idag är den första som jag klarat mej hela dagen utan hjälp i form av små piller...


(Bilden lånad från nätet)

Jag har fått lite grann gjort även om det i vissa stunder kan kännas lite smått segt.

Här hemma smaskade vi i oss pannkaka - evigheter sedan
och jag testade att dricka ett glas mjölk och hjälp va gott det va.



Vi var efter det till Dagge och Åsa en stund på kvällningen och sedan är de
gonattdax.

Men - jag skulle boka en resa idag
egentligen igår, men det dyker hela tiden upp nya frågor
så än så länge är bara boendet bokat - men i morrn så!!!

Nåväl
Ja vi ska på resa igen
två st närmare bestämt!

Först ska vi till Riga på sportlovet
som ett "i-stället-för" den där fjällresan som inte blev av



Sedan ska vi möta våren i Prag
Den 27 april bär det av
(om jag nu kommer så långt att jag kan boka resan)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0