Melodifestivalen

Ja så var den igång igen...

Jag varken kan eller vill låta bli att se det - irriteras över saker - gnälla lite och diskutera med dem jag tittar tillsammans med om bra och dåligt bidrag.

Det understryker ju bara det faktum att man faktiskt inte kan tävla i musik...

Vad som är bra sitter ju i lyssnarens öron.



Just nu är jag i valet och kvalet hur jag ska göra i morron.

Har precis fått reda på att GH har gått vidare till kvalspel, men vet inte om jag orkar åka den bedrövligt jobbiga vägen till Bollnäs en gång till denna helg...

Det lutar nog åt att jag blir hemma och håller koll på matcherna - betydligt bekvämare och definitivt VARMARE.

Nu är det i vilket fall som helst dags för boken

Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0