sagolikt

Dagen började med nyheten om att vi fått en liten tronarvinge
en liten prinsessa är född
och jag ställer mig till skaran av gratulanter

GRATTIS
till lilla prinsessan!
Kronprinsessan, Prins Daniel och Prinsessan på väg hem till Haga slott från Karolinska sjukhuset.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=96&artikel=4981175



Sedan fortsatte min dag med möten
massor av nya kontakter
massor av nya intryck
klargöranden och förvirranden

Men det är nog så det ska vara :)

Har fått information om att jag inte besvarat ett meddelande på facebook
och kan konstatera att det inte är så säkert med den vägen till kontakt heller

Jag har inte fått någon indikation om att ha fått detta meddelande
och därmed inte heller kunnat besvara...

Jag är sååå ledsen för det - men jag hoppas att jag kan gottgöra..

Nu ska jag varva ner med lite soffmys tillsammans med gubben - vilket verkligen inte hör till vanligheterna!
Sedan ska jag - förhoppningsvis - lägga mig tidigt.
Har ju en bok att läsa också
det har blivit lite dåligt med det den senaste tiden.



Sen en liten utmaning till er tjejer...

Den 29 februari åker vi till Underverket i Falun
Vi behöver vara 9 st för att det ska bli en trevlig kväll där
och jag måste veta det före söndag

Hör av er till mig om ni vill hänga med på en rolig, trevlig kväll.

http://www.underverket.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0