sköna lördag och önskelista

Har idag haft en alldeles tokskön lördag.

Låg lääääänge och läste
hade besök av bästa Gunilla
läste lite till
sedan kom grannarna upp och fikade lite

efter det var det dax för lite läsning igen, medan Hasse sov middag och Maria pös inne i sin säng

Melodifestivalen såklart =  soffmys
tillsammans med WF i telefonen och FB på datorn

Jag har lovat min kära syster att berätta  vad jag önskar mig...



Finns i en massa mysiga färger - och en ännu mysigare blommig :)


Små gulliga ugnsformar som man kan göra portionsstora gratänger, suffléer etc i
(som om jag gör sufflé ofta, men vem vet...plötsligt händer det)


Är ju svag för glass och med en sån här kan man ju faktiskt göra "bra" glass :)
BJÖRKNA Serveringsfat IKEA
Serveringsfat - detta är från IKEA, men det finns väl lite överallt


Färganalys och stilrådgivning, är nåt jag är nyfiken på men förmodligen aldrig skulle våga göra ;)


Teaterbiljetter - är ju alltid mysigt


Med passande text då...


Olika typer av vaser brukar ju behövas :)



Väggklocka (svart med vit urtavla)
Har en idé om att sätta fyra st i rummet med olika världstider....



Jag har insett att min kamera gjort sitt och skulle mycket gärna vilja ha en av sådan här typ
men det blir en önskan till gubben ;)


Ja det va ju lite i alla fall som står på min önskelista...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0