Melodifestival, magsjuka och mitt val

Jag är fortfarande inte pigg
yrsel som inte vill släppa
hunger som skriker i magen, men jag kan inget äta...

eller
jag har idag ätit pulvermos och korv
tidigare har jag fått i mig gröt och blåbärssoppa
MEN JAG VILL HA GOOOO MAT!!!



Hasse har legat däckad lika länge som jag och fast han fick pennicillin i förrgår
så har han inte hämtat hem sig riktigt.
I morron ska han läsa åt Eddie får se hur det går.

mest orolig är man ju för magsjukan...
Sofie har precis hämtat sig efter en attack och nu ligger Rasmus
som ju har varit här nere och umgåtts med oss sjuklingar


Inget kul om man får det nu också...



Tur det finns fina vänner som vill spela WordFeud med mig


I alla fall de stunder jag är vaken tycker jag att det är underhållande :)
När jag sover drömmer jag om alla konstiga ord jag ska skriva...

Nu ska jag titta på Melodifestivalen som jag faktiskt
tycker är helt OK
Det finns en tjusning i att gnälla lite, fundera hur de tänkte, höra musik som man bara "skäms" av för att efter ett par lyssningar komma på att det faktiskt inte lät så dumt :)

Alternativet på TV verkar vara Gladiatorerna - som jag absolut tycker är B...
Men - jag låter bli att titta och låter dem se som gillar detta spektakel :)

            

Ha en underbar lördagskväll alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0