vänskap

ja... vad är det?
När ska man inse att det är slut?
 
eller ska man fortsätta vänta och försöka?
 
Om man hela tiden är den som försöker hålla kontakt,
försöker att komma med förslag på saker att göra men aldrig får något gensvar...
 
När ska man ge upp?
 
Jag kanske gav upp för lätt för tidigt?
 
Jag vet inte...
 
Eller det kanske är nåt fel på mej?
 
Ingen har sagt något i alla fall
men lagomt normalstörd har jag ju alltid varit
inget som är förändrat nu!
 
Äsch
sentimentalitet
 
var sak har sin tid - det är liksom lite av det jag lever efter.
 
men ibland blir man sådär så man funderar på vad som hänt, vad har jag gjort, vad blev fel
när trampade jag i klaveret?
 
Men stämmer det???
 
Jag har världens underbaraste familj
Hasse, Rasmus och Maria betyder mest av allt här i livet
Sedan har jag världens finaste systrar och deras familjer
mamma inte att förglömma
 
Älskar er mest!

Kommentarer
Postat av: Carina

Det kunde varit jag som skrev detta inlägg.Känner så väl igen mig.
Det är rätt tröttsamt att vara denna som alltid kommer med förslag på saker att hitta på.Och aldrig får en inbjudan tillbaks. Styrke kramar till oss och vet du vi är värda mycket bättre vänner än så
<3 Carina

2012-07-23 @ 19:35:00
URL: http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0