Å så äntligen fortsättning

Jag har lagt upp kort på ÅIF-bloggen och på GH´s hemsida
inte alltför snabbt plus en massa annat att fixa med så jag ber om ursäkt att detta fått vänta

Trippen till Paris

sacre coeur



Klottrarna AB´s firmabil


Det optimala sommarjobbet? eller så inte...i alla fall inte sådana här varma dagar...

Triumfbågen


Arkitektur


Shopping


Lunchpicknick i parken mellan Trocadero och Eiffeltornet


Seine






Å så hemresan...


Tack för riktigt trevligt sällskap!
Jag hoppas att det kan bli fler gånger :)


Kommentarer
Postat av: elin

Jag tycker det låter som att det ska bli många fler resor ihop!

Det var riktigt trevligt att resa med sånt stort gäng. kram på dig annika!

2012-06-11 @ 11:45:18
URL: http://elinpauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0