avslappnad

Jag känner mig hyggligt avslappnad just nu
allt är lugnt omkring mej och jag mår alldeles förträffligt bra!
Det var längesedan jag skev i bloggen - och det beror väl mest på att jag haft annat för mig
men inte tillräckligt mycket för att det ska vara värt att skriva om.
Midsommaraftonen firades som vanligt med finaste familjen.
Mamma
Ingmarie och Stig
Rickard och Sofie med Lovisa
Peter och Sara med Max och Tilde
Britt-Inger och Roland
Karin
Rasmus och Sofie med kompisar
Maria

Dagge och Åsa
Stina
Vi käkade, lekte och pratade strunt
Jag hoppas verkligen att vi kan göra om det vid tillfälle
Det var jättetrevligt ;)
Idag sitter vi mest och slöar
Hasse har - efter en middagslur - lekt lite med grävmaskinen
Jag har röjt lite och - efter middagsluren - suttit och läst lite :)
Det är ganska underbart med ledighet - inga måsten - gör vad du vill - njuuuut!
Jobbet flyter på som vanligt och nu är det endast en femtedel som inte är "satt" vilket känns alldeles jättebra!
Under juli kommer jag att ha semester varje fredag för att sedan ha två veckor ledigt (32 och 33)
Sommar är inte lika med semester för mig och framförallt inte just nu.
Maria flyttar till England och jag vill ha möjlighet att åka och hälsa på henne
därför vill jag spara dagar!
Nu ska jag njuta vidare av en ensam lördag
men undrar såklart vad alla gör?
Inte många som hör av sig längre...
Men man kanske är passé
men ska jag vara ärlig så skiter jag i det
Jag vet vilka jag vill ha nära och dem är jag rädd om
övriga som man försökt hålla kontakt med men som inte hör av sig tillbaka - de ger jag upp
sådana vänner vill jag inte ha
Nu lite nattmat innan sussdax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0