Dagar kommer å går

Jag är helt slut...på ett sätt å pigg som sjutton på ett annat!

Jobbet flyter på och jag känner det som om jag bara hänger med...

Skolavslutningarna avlöser varandra och det vankas sommarlov...
Jag tycker det inte alls är längesedan det suckades här hemma då skolan skulle börja i augusti 2011.

Å nu sitter vi här - med en "liten" tjej som snart drar till Englad för plugg ett år och med betyg som man verkligen inte skäms över - Mycket stolt mamma :)

det jag hört nu är det tre kanske fyra A och tre B!!!

Men hon har jobbat hårt för detta!

Jobbar mycket och sparar ihop för att ha råd att åka till England och pluggat stenhårt för att nå så fina resultat.
Hon får ett välbehövligt sommarlov, även om hon tänker jobba en del också...

Vad har hänt då i övrigt?
Tja...

Jag var igår på besök på en grundskola i kommunen och hade ett toppenbra samtal med en SYV-kollega!
Det var ett sådant där samtal som ger en massa positiv energi och inte kostade på alls.
Tack så väldigt mycket för det :)

Veckan har varit precis som vanligt - å ändå inte... svårt att förklara...

Har också bestämt att åka på bröllop i juli - det ska bli alldeles galet roligt!
Vi har också blivit bjuden på bröllop för min kusin - på vår 22-åriga bröllopsdag :)
Sedan hoppas vi ju då på ett bröllop i höst/vinter :)

Vad har vi mer för planer då?
Sommarens semester ser ut att bli vecka 32 och 33
-Semestern kommer att bestå av Uteteater och naturpromenader... å så lite shopping såklart




men jag kommer också att ta ut någon dag nu och då för att göra sådant som måste göras härhemma...

Har för avsikt att tömma katastrofrummet och kanske kunna använda det till något bra...



Kanske man kan passa på att skänka lite till Årsunda IP-loppisen?
eller är det för sent?



Tja - då finns det väl i så fall någon annan som gärna tar det jag inte vill ha längre ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0