och...

Jag är verkligen urdålig på att komma på rubriker :/

Men men...

Idag har jag suttit och skrivit lite (eller mycket?) på min redovisning på det jag gör - vad som är planerat att jag ska göra och presentera "den röda tråden"...
Spännande att försöka formulera och få på pränt vad jag har gjort, kommer att göra och planerar att jobba med.

Jag har också varit till Sandviken och tittat på alla fina studenter!
Vilka underbara känslor - skolan är slut och man är färdig med gymnasiet.
Jag vill skicka ett stort lycka till till alla er som slutat

men lite extra till "byggare-Bob:arna"
Henke, Albin och Johan
"Syster Jane"
Maria B - och grattis för fina studieresultat!
och så "skrotnissan" och GS:an
Sara

Lillskruttan Maria är på Reunion-träff med gamla nian
Rasmus sitter med ett gäng grabbar å kikar på fotboll
Lustig, Bergström och Lindberg.
Sofie är på fest i Sandviken
och Hasse har dragit iväg till Laxå för att köra rally.

Själv sitter jag nu och njuter av ensamheten - fast jag har "gänget" en trappa upp ;)
Idag ska jag datanörda - spela WF (hajrom) - snegla på fotbollsmatchen och bara vara.
I morron är en dag helt fotbollsfri (eller ska jag åka å kika på flickorna i mon kanske?)
så då ska jag försöka röja lite...

Tror jag har sopsäckar så jag kan kasta en massa skit...

Köket står på tur för en rejäl genomkörare - slänga skräpet och planera om i skåpen...

Men då återstår frågan...
Finns det någon loppis som tar emot prylar som man vill skänka?

Jaja - ni får gärna kommentera om ni vet vart man kan lämna prylar...


Kommentarer
Postat av: sara

på baksidan av mekonomen, har pingstkyrkan biståndscenter, där kan man lämna in grejer innanför dörren, bara i påse eller kartong så tar de reda på de.. ånyo oxå tror jag :)

2012-06-15 @ 22:15:55
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

och har du nå "Kul" eller nått, så tittar jag gärna över de innan du lämnar iväg.. ditt skrot kan va min skatt ;D haha

2012-06-15 @ 22:17:08
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

ja jag vet :S sklule ha de på altan på agavägen, men vill nog ha de nu med ;D haha! jadu, de är ju snyggt med smycket ser du väl, haha. nä de heter "anti dust" så då kommer de inte damm in där när man inte har nå hörlurar i.. haha, en grej o tjäna pengar på helt enkelt ;D

2012-06-15 @ 22:31:21
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Jag tror att du fortfarande kan lämna till IP. Kolla med Birgitta.

2012-06-16 @ 10:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0