Sådär ja - bokat :)

Jupp
Nu har jag bokat biljetterna till Campa i klaveret...
 
Synd bara att det inte går att boka boendet på grund av att sidan ligger nere :(
 
Jag har också pratat med favoritvästkustaren och konstaterat att vi är välkommen dit
-ME LIKE-
 
Synd bara att de aldrig har vägarna förbi här :P
 
Nu ska jag ta min bok å sussa lite
i morron blir det hemarbete då jag har en tjock bunt med papper med hem som ska läsas och gås igenom
och så är det dokumentation från dagen
Skjuts av dotter med kompis till Borlänge och sedan ska jag träffa Mia :)
 
Idag har jag fyllt på energidepåerna
eftersom jag har träffat min underbaraste och närmaste!
Sofia
å så sköningarna Arvid  och Emil
Snyggingen Vilma
"TorparLennart"
såklart...
 
Grattis också GH 2 till segern
 
Häv a najs najt
si ju lejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0