ljuset

...är tillbaka...

Det är ljust när man åker och det är ljust när man kommer hem..

Riktigt skönt.

Idag har jag fått fram rummet och toaletten (städat) endast golven och fönsterputs kvar.
 


Jag har också kört en kvart på CT´n (ska väl köra ett pass till sen)



och så har jag ju då bakat bullar, kardemummasnabbisar och kubb.



Jag har hämtat Maria från Sandviken - hon slutade tidigare idag eftersom de nått hemgångsmål
och på grund av det kan få nån extratimme :)

Nu sitter jag å laddar för att göra tårtbotten
utifall någon kommer på besök :)

Dessutom ska jag väl göra lite mat...

Trevlig lördag på er
och glöm inte kvällens begivenheter...

MELODIFESTIVALEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0