Vicken vecka

Mycke å göra, skönt med helg nu ;)

Det har varit möten, utbildning, samtal och konferens... Men de e så nu, ännu mer nästa vecka.

Handlat idag inför helgens begivenheter, ska bjuda släkten på käk på söndag och fira sonen lite i förskott.

Idag har jag också gjort nåt impulsivt ;) Åsa och jag satt å lekte lite o h vips så hade vi bokat och betalat en resa ;)

Paris i maj - kan ju inte bli fel eller?

Tja, de e gjort nu i alla fall.

I morron är det fotboll gånger två och för mig lite av ett derby eftersom det är Årsunda - GH som möts i bägge matcherna.
Presentköp, matlagning och städning står på "att göra listan" i morron också...

Från kl ett på söndag ska jag försöka hålla maten varm och hälsa släkten välkommen på festen...

Men nu är det hög tid att sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0