Märkligt land det här

Ja då har jag då hamnat i Frankrike med hela min familj tillsammans med Dag-Robert och Åsa, Annika Wanke och Dagges barn - 11 st sammanlagt och ett alldeles underbart roligt gäng.
Tyvärr var det nog så att jag bestämde mig direkt att Frankrike gillar inte jag!
Det är skitigt - det är rörigt och det mest ogästvänliga land jag varit i...
Att det dessutom är andra gången jag är här kan ju förvåna vem som helst eftersom jag förmodligen tyckte lika förra gången...men man glömmer så fort å det är ju ett tag sedan jag var häe (2005).
Vi kom i alla fall hit igår och efter 2 timmar och 40 minuter från det att vi landat på Chales de Gaulle klev vi av bussen vid det hotell vi skulle bo på...men vi hittade inte hotellet.
Vid vägen fanns det skyltar både här och där, men inget som visade vart det var.
Efter några vankningar av och an i backen några svängar gick vi in på ett område som såg ut som ett lägenhetsområde – och där hittade vi på en reception... ja det var tydligen här hotellet var :)

 

Ingen skylt vid ingången som talade om att vi var rätt.

 

Idag har vi varit på ett shoppingcenter hela dagen, nyprunda och matinhandling :)

 

Åsa, Stina och jag avslutade trippen med att åka till Disneyentrén och reka tider å priser.

Det blir en dag/två parker i morron.

 

Hasse gjorde en tokgo middag åt oss alla på kvällningen – pasta och fläskfilégryta med korv och bacon...men jag kan lova att det tog sin tid att hitta allt i mataffären :/

 

Nu blir det sova och laddning för i morron

Kort kommer en annan dag eftersom det förmodligen inte är så kul med shoppingkort...

 

Disney – here we come AGAIN ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0