nu tar jag mej lite tid

till att blogga.

Det har hänt ganska mycket sedan jag senast gjorde något "vettigt" inlägg.

 Maria har haft en tysk tjej här
en jättemysig och trevlig ny bekantskap som jag är ganska övertygad om att jag kommer att få träffa fler gånger :)
Det gick bra fast jag pratade inte så mycket med henne - inte tillräckligt tuff ;)

I torsdags var jag på ÅIF-match på Jernvallen (SIF U)
ingen sån där toppmatch, men okej att se på.



I fredags var det dax för match igen
GH mot Helges i GestrikeHammarby...

Den matchen måste jag säga kommer att minnas som en av de mest pinsamma matcher jag sett.
Lagen spelade dåligt - hur Helges brukar spela vet jag inte, men GH har jag sett så pass mycket nu att jag kan säga att de inte alls nådde upp till det spel de brukar prestera!

Adam spelade som vanligt bra - mycket kämpande och vilja
Rasmus tycker jag också verkligen tog strid
Sundell och Limpan - självklart!!!
och Tobbe - match efter match - fan va bra han är!



Nu önskar jag att GH-grabbarna går tillbaka till det spel de spelade i de första matcherna
se till att ha kul på plan så ska ni se att ni hittar trepoängarna igen...

Därefter samlade vi ihop familjen och åkte till finaste mamma och grattade henne på födelsedagen.
Smörgåstårta och en massa fika :)



Idag har jag hunnit vara med och kikat på en P10-match, eftersom Maria skulle döma den.
Det är inte klokt vad duktiga de är!!!



Sedan har vi varit på dop - lilla fina Ronja.
Mycket fint och trevligt att träffa en massa människor som man inte träffar så ofta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0