Ibland går det fort

Konferensen jag har varit på i ett par dagar var placerad på Folkets hus i Stockholm.
För att komma dit följde man bara Drottninggatan :)
 
Drottninggatan i Stockholm är kanske den enda gata man behöver gå
på om man vill handla lite kuliga saker rior eller gränder.
 
Facit av detta är att jag efter att ha lämnat konferensen strax efter två
och fram till att jag kom till centralstationen strax före tre - på 50 minuter
hann handla både det ena å det andra
sällan jag hittar nåt till mig själv, men idag var det bara det jag gjorde
1011 kr fattigare men jag hade med mig hem
 
 

Tre kjolar, en gul och en grön för 30 kr styck fråb HM
den svarta för 129 kr och köpt på Indiska

Ett vitt Linne 149 kr, en spetstop i petrol för 130 kr, en vit t-shirt med trekvartsärm och nätdetaljer för 100 kr och en svart/vit top för 149 kr - allt från KappAhl


Ett par vadlånga byxor för 75 kr och en gul/vitrandig t-shirt för 99 kr från HM
Örhängen 39 kr och halsband för 79 kr
 
Fika hann jag också med - dock hade de stängt "mitt" fik så jag fick leta på ett annat :/
 
Hotellet va inte så dumt faktiskt
Rica Hotel Kungsgatan
 
För att inte tala om frukosten :D
 
Maten igår tillsammans med en av de finaste och !äldsta" vännerna
 
Julsmyckningen i Stockholm tilltalar mig på fler sätt
det är variation, det är fint och genomtänkt

 =
 
Mina kort gör ingen rättvisa alls, men jag hittade en bild på nätet som talar om hur det hade kunnat se ut :)
 
Föreläsbibgarna idag var inte lika givande - inte alls.
En hade jag redan hört och den andra var inte riktigt i linje med det som ligger mest i mitt intresse.
 
Maten har varit - i mina ögon - bedrövlig. Fattar inte varför man måste göra till sig så väldigt
jag åker inte på konferens för att äta konstig mat - jag vill ha mat man kan äta och bli mätt!
Lägg "konstighetskrutet" på middagsmaten på kvällen istället.
 
Dock har det varit toppenfika med grova mackor och grönsaker som man fick ta själv utifrån vad man tycker om
stora bullar och ännu mera mackor...
 
Nu ska jag njuta av att vara hemma
för det är en bra sanning

Kommentarer
Postat av: Ulrica Lyhnakis

Mysigt verkade du ha i allafall, nästa gång får du bo hos oss, 12 min från stan med pendel!!

2012-11-29 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0