Nya vyer

Ja men då så
då var det gjort :)
 
Jag har anmält mig på två olika kurser till våren
Ungdomskulturer i skola och samhälle i Kristianstad 15 hp
och
Socialt arbete med ungdomar i Gävle 7,5 hp
 
en av de kurserna blir det förhoppningsvis :P
 
Jag vet egentligen inte vad, men något lockar mig till fortsatta studier
och det här stämmer ju verkligen in i min yrkesroll :D
 
 
Jag har också en del fortbildning på G i jobbet
den närmaste är på torsdag då jag och ett par till ska till Borlänge på
en föreläsning som Ungdomsstyrelsen (bl.a. ) ligger bakom.
 
I förlängning av det så åker jag till Stockholm i slutet av november på Ungdomsstyrelsens rikskonferens.
Då ska jag passa på att träffa Carina - bästa vännen från förr...
Det blir lite av nätverkande eftersom hon också jobbar med ungdomar...
 
I morron ska vi få lite inblick i hur man upptäcker drogmissbruk och lite sådant
därefter har jag bokat in lunch (som vanligt) med bästa Nettan och Calle
och därefter samtal och friskvård...
Sedan blir det våra solstrålar Arvid och Emil som ska få vår uppmärksamhet
hela kvällen :)
 
Fasters gullhjärtan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0