upp som en sol...

ner som en pannkaka...
 
Ja så känns det.
Trodde på middagen idag att det gett med sig, jag duschade och va fram och handlade lite
vi gjorde mat och någonstans på vägen kom det tillbaka...
 
SKIT också!!!
Jag ska ju på utbildning i morron!!!
 
 
Men men
gilla läget och kryp ner igen mellan lakanen som ömsom är varma och sköna
ömsom som en glödande massa som jag inte vet hur fort jag ska få av mig!
 
Halsen känns som en stort öppet sår och varje gång jag sväljer känns det som om det är ett rivjärn som segar sig genom halsen. Öronen ömmar och det trycker, hostan börjar komma och jag nyser som en tok...
Det känns som om jag är supertäppt i näsan, men kan inte snyta ur nåt och som om inte det va nog
har febern kommit tillbaka...
 
Meeeeeeen - nu ska vi se positivt på det hela
Jag får ju ligga hemma i min sköna säng
(som jag får ont i ryggen av eftersom jag legat sedan i fredags)
Jag behöver inte kliva upp så tidigt
(spelar mindre roll när man sover till å från dag som natt)
 
Hrrrm
skärp mej nu
kryp ner å kurera mej med varmt å dricka
halstabletter
vick
VATTEN!
 
 
Okej
Sov sött då...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0