De e inte klokt va ni e trogna!!!

Jag har verkligen haft en massa bloggtorka
inte haft inspiration alls att skriva...
 
Kämpar med min motivation och karaktär - det måste hända något nu!!!
 
Har tagit några beslut - nu gäller det bara att förverkliga dem - göra dem till sanning.
 
Mörkret har kommit och jag vet inte om det spelar in på mitt "orkar-inte-ta-tag-i-mitt-liv"...
fast egentligen tror jag inte det heller eftersom jag egentligen gillar mörkret...
 
Kura in sig i filten
Tända en massa ljus
sprakande brasa
etc.
 
Ja - jag hoppas att inspirationen infinner sig när jag kommit igång med träningen igen
som av naturliga skäl får vänta till nästa vecka :P
 
Mina veckor kommer under hösten att se ut ungefär såhär:
 
mån-ons bassängträning på badhuset
to-fr gymträning på badhuset...
 
Den 20-23 oktober åker vi till London
den 4-11 december åker vi till Teneriffa
Den 14-16 december planerar jag en resa till Stockholm
 
Den 28-29 november åker jag tll Stockholm i jobbet
 
Däremellan är det en massa kalasande, rally och annat skoj.
 
Nu är det tajm för mej att kolla lite gamla UR-program
vad gör man inte för att få in lite nya idéer :)
 
Ses gott folk
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Om du känner för att kura in dig i en filt och tända massa ljus, varför räcker inte det?

2012-09-23 @ 15:11:35
URL: http://granbelladonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0