Fredagsmys - mysig fredag


efter jobbet idag var det bara till å åka hem å förbereda sig för fest.
 
Hasse skulle först skjutsas till Dagge eftersom de har dragit iväg på Rally...
Fikade lite där innan det var dags att dra sig mot Färnbo.
 
Första femtioårsfesten för denna helg
och det var en överraskningsfest :)
 
En tanke som slog mig när jag åkte till festplatsen var att
jag måste ju vara rätt gammal jag också som har så gamla kompisar så de fyller femtio! 50! år ;)
 
Men det är ju faktiskt så att man inte är äldre än man känner sig...
 
Lars-Åke var dagens jubilar och jag är ledsen att jag inte hann göra det jag tänkte...
men det kanske hinns göras till den "riktiga" födelsedagen...
 
Idag har jag också sett bilder från bröllopet vi va på förra helgen - på facebook så nu kan jag kanske lägga ut
mina bilder på min fina kusins bröllop...
och från Kratten såklart
 

Har fina systrar också!!!
Sov gott nu världen!
Imorron - ÄNTLIGEN - ska jag på fotboll igen :)
BIG SMILE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0