Veckan som gått

Måndag - jobb och träning
Tisdag - föreläsning och träning
Onsdag - hemmajobb p.g.a. en knepig känsla i magen
Torsdag - jobb och gym med instuktör
Fredag - jobb och nu SLÖAAA
 
Jag kom hem i halv fyra-tiden idag efter att ha varit i Gävle på möte
Hann in på IKEA en sväng så nu har jag laddat upp med ljus och mys
både till mej och mamma.
 
Igår var vi till vår lilla prins på kalas...
 
Tänk att lilla fina Emil hunnit fylla ett helt år
Han har onekligen varit med om väldigt mycket under detta året våran lilla gofis.
 
 
 
Vilket år!
Idag är de poolparty här hemma - en privat fest
själv förpassar jag mig själv ner i källaren för klädvård :P
 
Vet i ärlighetens namn inte alls vad jag ska hitta på...
 
I morron ska jag åka till mamma en sväng med alla ljus och grejs
sedan ska jag åka på årets sista seriematch.
 
Hasse är å rejsar runt i skogarna runt Åtvidaberg
Någon form av mys blir det väl också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0