Semester

Och som om ingen visste det måste jag säga att det är semester här!
Helt enkelt lugn och ro... Om det är det man vill ha...
Självklart finns det partybarer och discoliknande ställen
(Å förmodligen andra aktiviteter också)
Men jag gillar ju inte sådant ja...

Vi startade på torsdag morgon från årsunda...
Halv tre på morgonen drog vi och jag hade inte hunnit lägga mig. Detta skulle visa sig vara ett mycket bra val!

Halv sju skulle planet gå men vi kom inte iväg förrän kl sju...för att sedan cirkulera över Stockholm en halvtimme och sedan landa på Arlanda igen för att planet hade nåt tekniskt fel...
Vi kom sedan iväg därifrån halv tio ca.
Jag sov hela tiden vi fick vänta! Annars hade jag nog exploderat i molekyler...

Detta medförde att vi var så pass försenade att vi var tvungen att mellanlanda på gran Canaria för personalbyte pga. Att det annars skulle bli strul i deras tidrapportering eller nåt liknande...
Totalt 4,5 timme försent kom vi fram till vindarnas ö...

För blåser gör det här hela tiden.

Vi fich våra rum och installerade oss innan vi gick för att äta i buffén.
Måste säga att jag är mycket positivt överraskad över maten som jag tycker är både god och har variation - det finns det mesta.

Idag har vi mest slöat- precis som vi ska göra hela veckan.
Har dock tagit en promenad på en timme för vi skulle kolla in stan...
Men det va inte mycket att se...


Nu är det dax att sova igen
Det väntar en ännu varmare dag i Morron :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0