Behöver vitaminer kanske

Totalt orkeslös- sover och sover...
Inte så mycket feber, men tom på energi!

Jag saknar Maria massor... Det är tur att det finns dator även om jag oftast är så toktrött när hon har tid att prata.

Räknar dagarna till hon kommer hem...bara två veckor nu, det har varit långa 4,5 veckor sedan hon åkte...

Jag antar att det är så här att klippa navelsträngen, men jag tror också att jag har lite tid att fundera nu när jag varit hemma en dag...

Rasmus har kommit igång igen både med huset och annat och på torsdag drar han iväg med ett gäng till Vemdalen... Sedan är det snart dax för vår fjällresa :)

Jag hoppas att jag hinner bli riktigt okej till vi ska åka för det är inte så roligt att ha semester å vara sjuk... Men har det börjat nu så ska det väl inte sitta i så länge? Dock läser man ju på statusuppdateringarna på FB att många varit sjuk länge :(

Nåja - det tar den tid det tar

På söndag vill jag verkligen vara ok i alla fall för då ska jag ha tupperwareparty - första gången på många år!

Nu ska jag försöka hålla mig vaken till bygglov - men risken är väl att jag kommer på ännu mer som jag vill göra...
Det finns ju fler rum än badrum, tvättstuga, gillestugan, kök och sovrum... Eller gör det inte?

Hör av er om ni vill ha något plast eller om ni vill komma och fika och kika på nyheter på söndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0