Det blir inte bättre än så här

Ja ja... Vart å kollat blodtrycket idag å de va ju inte så bra... Men bättre för lågt än för högt!!

Har jobbat ett par timmar med att läsa in mig på olika skrifter, haft kontakt med ett par av mina ungdomar och dokumentation...

I morgon har jag lite samtal och planering att göra så den dagen går nog också ska ni se...

Har i kväll suttit och längtat bort lite... Ska ju på nån resa sådär under året... Funäsdalen nu om ett par veckor - hoppas på vinterfina dagar med promenader, sol och skoteråka... Utförsåkning får hasse och Maria stå för...



Sedan väntar Irland i april med spännande ställen som vi ska besöka, en långweekend med Maria... Kan ju bara bli lovley...



I juni åker vi till London och hämtar hem "ungen". Då åker jag dit på lördagen och hjälper henne att flytta ur huset och sedan har vi ett par dagar "mor-och-dotter-mys" innan hasse och Rasmus kommer på måndagen...

 

Sedan turistar vi ordentligt till torsdagen å åker sedan hem å firar midsommar!

I juli är tanken att vi ska åka på Gothia cup, men vi får se hur det blir med det... Det är ju så tokdyrt att bo där då... Men om vi tar oss dit så blir det förmodligen en tripp till Småland också... Och kanske Halland med ;)

I september åker vi till Finland på en långweekend då Eddie å Hasse ska köra rally där... Åsa, Stina och jag passar på å hänga med då, men går på Mumindalen istället...

 



Sen är det slut med planeringen... Men det är ju bara september...

Det finns visserligen en hel del att göra här hemma också hmm jaa drömma kan man ju i allafall... Så mycket vilja så lite medhåll från "the man"...

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0