love yourself

Men att det är fredag igen - det är så kolosalt skönt...
Veckorna går i ett huj och helgerna likaså
men gissa om jag ska njuta nu när jag har en sololördag OCH söndag!!!
 
Tjejkväll i morron med ett gäng underbara brudar
men dagtid blir det bara egentid å det gillas :)
 
Jag ska kika på skidor - spela lite - promenera med hunden
ja bara vara jag :)
 
Jag måste också hitta tålamod någonstans...
Om jag någonsin haft något så har jag lagt det på ett mycket bra gömställe
för jag hittar det inte!!!
 
Idag har vi varit till Stallchefen med familj och ätit...
Sedvanlig fredagstacos - och det var toppengott
 
 
~~~~~~
 

Varför är det så svårt att tro att man är bra

att känna att just jag är den jag helst vill va

Nån annans kvalitéer är sånt man bara vet

men uppskattning från andra tas emot med tveksamhet

Tänk om vi bara kunde byta plats ett litet tag

och genom andras ögon se oss själva för en dag

Då skulle du få veta det du inte tror på nu

- att det är helt fantastiskt att det finns någon som du

~Siv Andersson~

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0