Inte kul alls

jag blir såååå trött på mig själv!
 
det är inte så roligt att blogga utan bilder
och nu har jag ett helt hyrde med bilder från Bilma cup som skulle upp
 
MEN JAG HITTAR INTE KORTLÄSAREN!!!!
 
jag har dessutom två st, men INGET finns!
 
Jag ska ta mej i kragen och åka till Valbo och köpa
en kortläsare till paddan
men jag tappar väl bort den också!
 
Jag har i alla fall hittat vardagen igen och kommit skapligt in i rutinerna
men jag är trött så in i norden!
 
i morgon drar sonen på jobb på Gotland
vilket innebär att vi blir ensam gubben å jag.
 
Det kommer att bli konstigt, men det är väl bara att vänja sig :)
 
Helgen blir lugn - tror jag i alla fall
och nästa vecka drar min träning igång igen
 
Vattenstation på måndag
vattengympa på tisdag
ska försöka komma med på zumban på onsdagen
och ev. testa power afrodance på onsdagen (annars vattengympa)
Sedan börjar Tidningscupen och då kommer jag snällt att sitta där och heja :D
 
Hela helgen blir det blå-gult
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0