Sista

Klämtande timmarna med Maria för den här gången...

Jag är inte ämnad för avsked, jag gråter redan nu... Det är svårt att säga hej då till någon man älskar fast man vet att man snart ska ses igen...

Vet inte ens om jag kan följa med till Arlanda och lämna över henne till SAS igen...

Jag försöker tvinga mig till att tänka på att vi ses igen den 19 februari - men just nu är det svårt :'(

-:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:-

Helgen har bestått av en massa kul saker... "Skitsnack" med trevligt sällskap, Bilma fotbollscup (dock sämre resultat) och så småprinsarna sedan toppade vi med bowling...

Årsunda if vann årets upplaga av Bilma cup - ett stort GRATTIS till det... Grymt gjort :)

GH hade trassel med
1.att få ihop spelare
2. Skador på de som ändå kom och
3. Missflyt att flertalet åkte hem innan sista matchen...
Detta innebar att de var sex spelare kvar och en av dem fick lov att ställa sig i mål :)

Jag kan lova att det lät som om jag var ute och skjutsade ett gäng pensionärer på vägen hem... Det gör ju inte saken bättre att jag har en liten Lådbil och det skulle sitta tre st. I baksätet - inga pyttesmå killar och som dessutom hade stelheter och blessyrer både här och där :P
-:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:--:/:-

Nu är det hög tid att sova... Imorgon börjar allvaret igen och vet ni?
Nu har jag jobbat på "nya" jobbet i ett år!!!
Läskigt vad tiden går fort!!!

Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0