omstart på försök

Jag har varit frånvarande mycket länge nu
men jag blev extremt irriterad på sidan (blogg.se) för det fungerade inte att lägga upp ett inlägg
som jag testat lägga upp både två och tre gånger!
 
Har nu kikat på nya bloggar, men det får bli denna ett tag till - tills jag vet hur jag vill att sidan ska se ut.
Kom gärna med tips på header och så så jag får lite att fundera på :)
 
Slutet på juli la jag upp det senaste inlägget och det var inte meningen som sagt att det skulle ta så lång tid till nästa...
 
Vad har då hänt sedan förra inlägget
tja
Maria har fyllt 18, fixat körkortet och börjat skolan i Sandviken igen.
Dessutom har hon fått extrajobb på byns matbutik :)
 
Rasmus har köpt "ny" bil som jag kör i veckorna eftersom han fått förlängt arbete på bygdens största företag - dock via bemanningsföretag ännu - och ligger borta i veckorna.
 
Jag är mycket stolt över dessa två mirakel och funderar väldigt ofta över vad vårt tredje underverk skulle ha gjort om han fått vara kvar hos oss...
 
Hasse har varit på jobb i Hällefors några veckor och jag har jobbat på som vanligt...
 
MEN
Jag, Maria, Ingmarie, Sara och Sofie har varit till Barcelona
En underbar resa - om än stundtal lite för varm för min del - med massor av roliga saker.
(Bilder kommer i ett annat inlägg.)
 
Det har också varit fullt bus på kattungar i huset - som nu har fått nya superbra hem, en hel massa fotboll och så rally förstås - men det ser ut att vara på upphällningen nu.
 
Lite nya roliga saker är på gång och en massa önskemål har jag
men det får komma upp i dager med tiden.
 
avslutar detta inlägg med den bästa bilden jag vet - det är svårt och jag har jobbigt med det själv, men inte mindre rätt för det :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0