....

Soffhörnet är varmt - katten ligger å myser - fötterna är kall
 
Jag har efter dagens jobbtimmar suttit och sökt...
jag söker bra material att använda i gruppen
något att diskutera
 
Har kommit fram till att anti-jante kan vara bra att använda sig av.
 
Det har varit mycket diskussion om varför vi har så svårt att
rosa sig själv...
Varför tycker vi att det är så jobbigt att framhäva sig själv och tala om vad vi tycker vi är bra på?
vad vi har för bra egenskaper och vad vi skulle vilja bli bättre på?
 
Det tål att funderas på
 
 
--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--
 
 
I morgon är en "rännadag".
Jag ska till Gävle på utbildningschansen - allt för att ta reda på alternativen i närområdet.
sedan ska jag på lunchmöte med en socialsekreterare
och därefter vara på Bessemer för olika aktiviteter.
Friskvårdstimmen kommer att tas ut i morgon i form av simning.
 
Dagen kommer att avslutas hos Mia.
Sedan är det helg igen!
Det är inte klokt vad veckorna susar iväg
januari är så gott som arkiverat...
 
Jag känner mig själatrött och det beror nog på all förberedelse inför överlämning,
planering inför det nya samtidigt som jag faktiskt har de arbetsuppgifter jag hade innan kvar också.
Men det blir bättre
träningen is on igen och jag ska hålla i detta nu
Sov gott
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0