Dagen idag är en märklig dag

Den är din...

Jag har haft en förhållandevis bra dag idag... Mycket beroende på de arbetskamrater jag tampas med denna vecka!
Maria och Mattias här hemma
Och alla underbara människor som skickat hälsningar på olika vis..

Det är ni som gör mitt liv!
Tack alla
<3

Jag är inte av den ältande arten men denna dag är en vidrigt jobbig dag... Nu är den över och jag är glad för det!
Hasse kommer hem på torsdag så allt får vara som det ska ett par dagar...
Hemmarosen ligger på viloplatsen och mina tårar är på väg att torka...
Nu får känslorna, kärleken och saknaden till Johnny krypa undan...
Nya tag ska tas och njuta av livet här och nu... Inte minst av alla underbara människor jag har omkring mig...

Har idag varit till Mattias Uppman och fått hjälp med min sönderslitna rygg efter "nästanfallet" över Bella...
Vi får se om jag kan komma upp i morgon...

Tack än en gång för ert stöd och bryerom

Nu går vi vidare mot bättre tider
Mina favoritflickor från i lördags :)




Kommentarer
Postat av: Lena

Tänd ett ljus och låt det brinna
Låt aldrig hoppet försvinna
Det är mörkt nu
Men det blir ljusare igen

<3 <3 <3

2014-07-15 @ 23:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0