Underbar tid - semestertid

Semestern rivstartade i onsdags då jag fick åka med Christopher in till Gävle och därifrån tåg/buss till Lysekil... 
Resan blev väl ungefär som en resa kan bli med sj - försenad, strulig och inte alls som rutten beskrivits...
Men kom fram  45 minuter sen och nådde då lite av ett paradis...



Lotta och Janne kom och vi satt och pratade en hel del och efter att de åkt tillbaka till sitt, satt jag och Ian på balkongen och surrade till kl va närmare fem! Så njutbart!

Torsdagen fick en lat start... Balkonghäng i skuggan efter en rejäl sovmorgon, sedan på eftermiddagen drog vi oss mot södra hamnen för mat och nöjen :)

Det är grymt vackert här...

Kvällens artister var Rickfors, Ronander och Hylander
Som förband till
Nationalteatern...
Full fart, bra musik, gubbgung och en helt fantastisk kväll


Avslutades med en lugn promenad tillbaka till ians residens i norra hamnen...nattsnack och summering av en alldeles fantastisk dag på ett alldeles fantastiskt ställe.

Idag ska jag leta mig runt staden själv och strosa lite
Medan Ian tar hand om sitt onda ben...
Hasse kommer och hämtar mig så småningom och vår tripp kan börja, men det blir ett annat inlägg ;)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0