Påsken 2013

 
Har inte gjort många knop alls denna långhelg.
plockat lite, lagat lite mat och varit på en fotbollsmatch.
 
Tanken idag är att börja röja lite och använda sopsäckarna som inköptes för en röjhelg!
 
Jag har en katt som ska rakas och en massa tvätt så dagen idag lär ju fyllas med
sysselsättning :)
 
 
Normalt sett brukar påsken generera en städad altan och vårinvigning, men i år har det inte blivit så.
Dels på grund av  kylan, men mest på grund av att all fokus ligger på Bergavägen 59 just nu.
 
Men vi har i alla fall varit ute och njutit av solen och ljuset.
 
Helgens fotbollsmatch spelades mellan GH och SIF jun.
De för dagen vit/svarta GH-spelarna gjorde en heroisk insats på plan.
Första halvlek var de långt bättre än SIF-arna... Man kan ju se det ur en annan synvinkel också, att SIF:arna var dåliga...men det ÄR inte hela sanningen.
Skitroligt var det i alla fall och jag kan tro att det satte en massa självförtroende för div6-laget att
kunna spela 2-2 mot ett "topptippat" div4-lag som dessutom spöat ÖFIF och ÅIF med 9-1 resp. 5-0.
 
Så kan det vara - blir en spännande säsong i alla fall :)
 
 
Nu börjar en ny period i mitt liv.
På onsdag ger jag mig in i studiernas värld igen!
Bara en 7,5 hp-kurs på halvfart, men ändå
det ska göras parallellt med jobbet :)
 
Studielitteraturen känns spännande i alla fall så det ska bli roligt!
 
Nu ska tvättmaskinen få jobba lite och på em ska jag iväg och träna.
Ikväll sätts ett nytt träningsprogram och matsedel ska skrivas
 
Nu kör vi :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0