borta bra...

...men hemma bäst!!!
Tack i alla fall för en underbar helg tillsammans med Er, ni förgyller en trist tillvaro!
Även om jag låg hela dagen igår så tycker jag att vi haft det bra!

Nu hemma- sååå skönt!!!
Det är riktig vår nu och jag skulle bli himla ledsen om det damp ner en massa snö.
Fast man får väl vara beredd på vad skitväder som helst den här tiden.

Nu har vi packat in det vi haft med oss, en tvättmaskin är startad och det är undanröjt.
Vi stanande och handlede lite nödvändigheter innan vi lämnade Sandviken så vi slipper åka något mer nu idag.

Just nu känns det som att en dusch skulle sitta fint, men jag tror jag ska förbereda lite för mötet i morron, för informationen på tisdag och kanske lite framtidsplanering innan.

Sedan kanske, kanske att det slinker ner en liten drink - blev plötsligt lite sugen på en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0